torsdag 9 juli 2009

Bara för det...

...så hörde han av sig. Men jag vet inte, han är seg så jag tror inte jag orkar hålla på att anstränga mig. Jag har ju liksom semester om typ 17 timmar och jag tänker inte slösa bort den på att gå omkring och hoppas på att han och jag ska hitta på något.

Nä... jag har väntat tillräckligt. Jag kör på highway istället. Har bättre självkänsla än på många år (sa inte att den var bra) så därför ska jag passa på att njuta istället för att grotta ner mig i en människa som inte ger mig det jag vill ha på en gång. Inte för att det är något större fel på honom, men han är för seg för mig helt enkelt. Har ingen lust att dejta någon typ varannan vecka.

Satsar på att njuta av ledighet, hoppas på fint väder och må bra sommaren lång! Take care mr. R.

1 kommentar:

MonasUniversum sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.