onsdag 15 juli 2009

What?

Kom hem efter sol, bad och båtfärd och var så trött att ögonen gick i kors. Tonåringen var inte hemma så jag kunde koppla bort middagsmaten vilket var jävligt skönt just då. Tog ett bad och somnade till i badkaret. Klev istället upp och la mig på soffan så jag inte ska drunkna. Skulle bara hämta lite krafter tänkte jag.

Vaknar för en timme sen och ligger i en uppbäddad soffa!?!?! Har inget som helst minne av att jag har klivit upp och bäddat upp bäddsoffan till en säng. Det är ju trots allt lite jox med detta. Fattar ingenting.

Vaknade som sagt för en timme sen. Jag har inte ätit sen frukost. De flesta matställena på LEssingen stänger klockan 22. Mataffären redan klockan 20. Det är relativt tomt i kylskåp och frys om man inte vill göra något mer avancerat och det har jag ingen lust med vid 22-tiden på kvällen. Hungrig som en varg knatar jag ner till videon som är det enda förutom kvarterspuben som är öppet nu och köper ostbågar och 2 iskalla colaburkar.

Det är fan härligt att vara oansvarig ibland! Tonåringen är fortfarande inte hemma så då jag kan leva lite Wild and crazy. Frågan är hur mycket näring kroppen får i sig. Och hur bra det är för vikten...

Inga kommentarer: