onsdag 8 juli 2009

Brasiliansk vaxning?!?

Jag har ett ganska stort jacuzzibadkar. Detta innebär att man inte kan stå och duscha om man inte gillar att leva farligt med tanke på att badkaret är format och därför lutar.

Den här sommaren har jag kommit i ofas med epileringen och rakar därför hela benen samt intimare ställen i princip varje dag.

Jag är inte pinnsmal utan har lyckats gå upp något kilo per år sedan jag födde barn och med enkel matematik så kan man räkna ut att det är över 18 kilo.

Hur enkelt är det att raka ben och intimare ställen när man sitter och har en jävla mage som väller?!? Och hur ser man inte ut? Det är nog tur att jag är singel och inte sammanboende med någon som kan rycka upp badrumsdörren när man sitter där... Det skulle nog ta slut ganska fort i såna fall.

Hur pinsamt kan det vara att köra en brasiliansk vaxning? På en skala? Står man på alla fyra eller ligger man och fläker upp sig?

Nä, jag kör rakning ett tag till...

Inga kommentarer: